L´educació basada en evidències científiques a secundària
Per transformar el sistema educatiu i la pràctica educativa cal disposar d’informació vàlida i contrastada que permeti que ...
Espai i ambients d’aprenentatge
En l’aprenentatge per ambients l’organització dels espais ajuda a crear connexions entre les diferents experiències educativ...
Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...
Créixer
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
“Conecta’t però no de qualsevol manera”
Ser mestra d’escola rural. Estimar la feina
L'escola és a la vora de casa. Tot i els inconvenients que ja sabem que això comporta, per a mi pesen més els avantatges, perquè sobr...
Aprendre a informar-se per prendre decisions