La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria Inspira STEAM es un proyecto pionero para el fomento...
Plató
L’educació és psicagogia A Les Lleis Plató ens diu que, com que es governa per a homes, i no per a herois, cal establir lleis per...
Acompanyar el talent des d´una mirada inclusiva
Acompanyar el talent des d’una mirada inclusiva Gemma Saladrigues, Rosa Garzón, Núria Niubó, Emma Vives, Judit Tarragó El Co...
Temps mort: Davant el temps perdut, temps d’il·lusió benestant! Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, Volem gaudir de la feina i Podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
La conducta motivacional de l’alumnat
En aquest article s’hi mostra la naturalesa eminentment psicològica de conducta motivacional en tant que construcció cognitiva, af...
Pixton: el còmic com a recurs a l’àmbit educatiu
El còmic pot ser un recurs fantàstic per adquirir competències clau diferents, en especial la competència en comunicaci&oa...