Què va ser abans, l´ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer»
Què va ser abans, l’ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer» José Blas Garcí...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Propuesta de actividad de juego de rol para trabajar controversias socioambientales con alumnado ...
En aquest capítol es presenten tres propostes de joc de rol per treballar continguts del currículum d'educació secundà...
Compartir responsabilitats per millorar l’educació
En aquest article d'opinió, Jesús Manso Ayuso reflexiona sobre la necessitat, avui més que mai, del compromís compartit de...
Claudio Naranjo: «Qui sap més d’educació són els educadors»
Qualsevol professional que entengui l’educació com un procés continu per assolir el desenvolupament humà coneix les aportac...
Restos con historia
L’escola Ítaca de Manresa es defineix com una escola acollidora, que respecta la identitat personal i la diversitat de cadascú, ob...
Finlàndia, a la lectura mitjançant l’escriptura
Combinar el mètode fonètic i el mètode lèxic amb la utilització d’ordinadors facilita l’aprenentatge de...
¿Son necesarios los hierros?