Infància en situació de pandèmia i diferents escenaris familiars
Després d’uns quants mesos de neguit i d’incertesa estem en un escenari que requereix visibilitzar la infància i les seves v...
Gestió de la diversitat alimentària a l’escola
Es presenta un projecte de centre amb unes característiques particulars que el fan singular. L’alimentació saludable hi pren prota...
El Programa NEREU Escolar
El mes de novembre de 2009, es funda l’Associació NEREU a demanda de les famílies, que volen continuar amb l’hàbit cr...
Material para el alumnado: Experimentamos con la prehistoria: hacemos fuego y arte rupestre
Queremos MusicArte, una propuesta de trabajo interdisciplinar
Plegar abans. Reflexions per al debat
El Departament d'Ensenyament ha convidat els instituts que ho desitgin a instaurar la jornada anomenada compactada, intensiva, seguida, c...
Hem llegit: L’art de saber escoltar.
Trabajar por competencias, decidir por competencias
Incorporar las competencias básicas en las decisiones del centro supone una serie de cambios que movilizan, entre otras muchas cosas, el...