Constructivismo, conductismo, cognitismo y otros “ismos”.
La infancia, un regalo y también un tesoro
Vivimos un tiempo de incertidumbre, un tiempo en el que la escuela se siente muy exigida, al tiempo que cambia lentamente. Eso me hace pe...
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
LA TRANSFERIBILIDAD DE LAS EVIDENCIAS EN LA PRÁCTICA EDUCATIVA Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora d...
L’ESTELA DE… ANTON SEMIÓNOVITX MAKÀRENKO
És impossible ensenyar una persona a ser feliç, però sí que és possible educar-la perquè sigui feliç. Nascut el 188...
Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
Entrevista a Marta Morell, responsable del programa Salut i Escola
Marta Morell és infermera del Programa Salut i Escola i del CAP de Balàfia Pardinyes i responsable de cinc centres d’educaci&oacut...
Transicions a la renovació pedagògica
Cuídate, báilate