Un projecte d’escola i comunitat camperola altoandina del Perú
Al Perú, un país habitat per desenes de cultures indígenes, és important treballar des de l’escola l’enfocamen...
Los grupos de servicio en el instituto de Sils
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...
Cinc anys treballant per competències. Dels inicis als assessoraments en educació física
L'any 2008 es va concedir una beca de Millora de la Qualitat Docent (MQD) al professorat vinculat a la didàctica de l'educació física ...
Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...
D’aprendre se n’aprèn.
L'aula i també l'escola són llocs pensats especialment per aprendre, perquè disposen de mestres dedicats a ensenyar, d'alumnes i d'un ...
¿Qué hacemos con los calcetines desparejados?
Proyecto intergeneracional en las escuelas
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...