Tecnologies i formació del professorat, una visió crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
Alumnat d’altres cultures
Quan s'informa un tutor o una tutora de l'arribada d'un alumne nou, acostuma a fer-se preguntes del tipus: «Un alumne més i, per acabar...
EN LÍNI@: Innovació en l’avaluació
La premsa s'ha fet ressò d'una experiència d'avaluació dels aprenentatges, desenvolupada per una trentena de centres, en la qual l'alu...
Volem entendre què passa amb els nombres quan calculem
Arriba la festa de la Castanyada. Hem de fer panellets per al nostre grup classe i per als nens i nenes de parvulari. Volem que en surtin...
«Justa la fusta!»
En aquest article, hi presentem un intercanvi d'experiències en aules d'acollida (LIC) per a nouvinguts, amb el suport de les TIC adapta...
La diferenciació entre el jo i el no-jo.
Atès que la vivència del propi cos representa les arrels de l'ésser humà, a la nostra escola hem encetat, a l'etapa d'un a dos anys, ...
Custodia compartida
EN LÍNE@: Los recortes en educación