El juego de las formas, a cuatro manos
Cuando crecemos, perdemos en buena parte el contacto con nuestra imaginación visual. (Anthony Browne) Anthony Browne, que este 2021 cumpl...
Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
Recomanacions de Bibliomèdia: Anem al mercat!
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA PER AL CURS 2022-2023 Anem al mercat! Barcelona. Estrella Polar, 2022 Concha Garcia, que és dietista, nutric...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Actividades y vida cotidiana
És necessària la religió a l’escola?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...