De com una pandèmia va fer caure un gegant
Carlos Colom Miralles Mestre i director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castelló) c.colom@edu.gva.es La pandèmia va suposar ...
Grups interactius: diàleg, solidaritat i aprenentatge
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Als grups interactius s’aprèn a deixar de banda l’individualisme i es transforma...
La inclusió. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Mar Romera, mestra i pedagoga, presidenta de l’Associació Pedagògica Francesco Tonucci. Escol...
«No vaig tenir mai cap mestre a qui calgui recordar», diu la Mar tranquil·lament però amb certa llàstima. «Als ...
Coral Gómez, mestra d’infantil de primer cicle. Uns anys per a tota la vida
És bonic parlar amb la Coral. És esperançador, també. Té una mirada plenament confiada en la primera infantesa i en...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Superant llunyanies identitaries entre escoles properes
Melmelada demà i ahir. El tractament del temps en la literatura infantil i juvenil
Les lectures que els infants segueixen amb més complaença tenen un ritme temporal similar al nostre. Les accions se succeeixen l'una da...