El boom de los libros de no ficción
Entre los hábitos lectores de los niños y las niñas se constata que, en general, leen más libros de ficción que informativos....
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa
Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de la educación, también tú, lectora, lector, que lees nu...
Aprendre amb les arts. Relacions i connexions
Equip de l’Escola Lluís Castells, Gloria Jové A l’Escola Lluís Castells, de Riudaura, en col·laboració amb la Uni...
Trobades
Volem ser competents
L’Escola Andorrana ha viscut un canvi durant el curs escolar 2014-2015. Aquest canvi s’emmarca en un projecte d’innovació, el...
Recursos per a la pràctica: Recursos, indicadors i pistes per avaluar ambients d´amistat
La complexitat del públic infantil als museus
Les exposicions històriques generalment estan pensades per a les persones adultes com a destinatàries principals. L’atenció...
Una proposta lectora: la lectura cooperativa