La LOMLOE: Una oportunitat per millorar la societat del segle XXI
Mariana Solari Maccabelli Universitat d’Extremadura. Càceres Raquel Borrero López Escola Ramón Izquierdo. Badajoz El procés ...
Trayectorias personales de aprendizaje
Trayectorias personales de aprendizaje Qué son y cómo incorporarlas a la práctica educativa Moisès Esteban-Guitart Las situaciones...
Una banda musical a La Forja
El poder de la música ens ha fet més grans Meritxell Pujol Rovira L’Escola La Forja és un centre educatiu del Lluçanès ...
L’ESTELA DE… ROSA I CAROLINA AGAZZI
Les germanes Rosa (1866-1951) i Carolina Agazzi (1870-1945) van treballar a l’àmbit educatiu per a la primera infància i van arribar a...
La formació dual
La tradició de la formació inicial dels docents s’ha basat en un conjunt de plantejaments sobre com haurien de ser l’educaci...
Comportaments de gènere no normatius
Els pares i les mares amb infants transgenèrics s’enfronten a tot un seguit de reptes: trencar prejudicis, acceptar la situació, f...
La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
Ecoescoles: creant vincles entre la comunitat local i la comunitat educativa