Reflexiono per comprendre, comprendre’m i fer comprendre
Els textos reflexius són escrits en què el destinatari és el propi autor. A l’escola Riera de Ribes constitueixen una eina ...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Juanma García Bezón: «Les persones adultes són les que més necessiten el clown»
Juan Manuel García Bezón, Juanma, tal com ell mateix puntualitza entre rialles només començar la conversa, és mestr...
El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
Escape rooms als centres educatius
Escape rooms als centres educatius Narciso José López García Raquel Bravo Marín Universitat de Castilla-La Manxa Narcisojose.lopez...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Cansats de la paraula utopia
Quan es comencen moviments de transformació en l’àmbit educatiu, sovint són titllats d’utòpics. L’immobi...
Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...