La pregunta com a motor de la ciència
Com podem introduir la ciència al centre escolar? Eixe ha estat l’inici de la investigació que presentem, que ha estat basada en p...
Calidad educativa frente a condiciones laborales
En estos tiempos en los que se replantean en nuestro país algunos de los avances obtenidos por los trabajadores en las últimas décadas...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no sa...
Cécile Barbeito: «En el currículo se habla de resolver los conflictos, pero los docentes no saben cómo hacerlo» ¿Có...
Infants cuidadors, infants sensibles
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
Comitès de biblioteca: una proposta lectora d’impacte des del món rural
L’apatia per la lectura va esdevenir un desafiament a la nostra institució educativa ubicada a la zona rural de Cali (Colòmbia), o...
Deixeu-nos aprendre!
Comparacions, expectatives, judicis de valor, càstigs, premis, sermons, reforços positius…, accions i actituds de les persones ad...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Dones que mouen el món
En aquest projecte d’aprenentatge servei un grup de nois i noies de sisè de primària del CP Virgen del Soto, de Caparroso (Navarra...