Educar persones i no futurs robots
Un missatge personal per al professorat de primària, com una opinió barrejada de vivències d’algú de secundàr...
El ABP: origen, modelos y técnicas afines
Cómo trabajar en clase la competencia social y ciudadana
Es posible que los cambios más importantes que puede plantear un currículo por competencias vengan de la mano de las preguntas sobre c...
Actuar y exigir
Actuar y exigir Trabajar juntos para un cambio más amplio y transformador Somos parte del problema, pero también somos parte de la soluci...
Competència per a la transició ecològica?
«Educació socioambiental i patrimoni: De l’àmbit local a l’àmbit global» és una de les líni...
Educar amb respecte i llibertat
Segons la opinió d'Ester Devesa, el respecte a l’infant i a les seves vivències i emocions es demostra educant diàriament e...
Francesc Codina, profesor de la Universidad de Vic. El mundo que viene
“Curso del 63”. ¿un reality sobre la educación?