La participació de l’alumnat de segon d’ESO en la confecció del projecte lingüístic de centre...
L’article presenta una experiència de treball col·laboratiu amb alumnes de segon d’ESO per dur a terme un estudi socioling&u...
Òscar Prat: «El conflicte és per a mi una oportunitat d’aprenentatge i el diàleg és l’ei...
Des del principi, l’Òscar Prat agafa les regnes de la nostra conversa telefònica i comença explicant-me que l’educaci...
Desde el cambio metodológico a la pedagogía sistémica
En aquest article, es plantegen dues idees fonamentals. D’una banda, de l’«imprescindible» canvi metodològic, fonamenta...
Reseñas: Eu son eu e a miña memoria. O problema moral de recordar e o dereito ámemoria.
Les llengües dels catalans: de la família a l´escola
Promoure la resiliència a l’escola
Liliana Alday.
Hacer de maestro hoy
Fer de mestre avui és diferent de fer de mestre en un altre temps? Possiblement, en el fons, no; ara bé, en les formes, segur que sí. ...