Il·lusió que ve i que se´n va
Il·lusió que ve i que se’n va Sincerament, no sempre havia tingut clar que em volgués dedicar a l’educació, però ...
Falsos amics i intercomprensió lingüística
Els falsos amics solen ser percebuts com un parany en l’aprenentatge d’una llengua nova i com un fenomen que dificulta la comprensi&oacut...
Aprender a buscar y seleccionar información digital
El punto de partida: la información digitalLa información digital es muy diversa tanto por su origen y formato (desde la simple traducc...
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
Cap al residu zero
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
L’espanyol com a llengua estrangera en contextos anglòfons
Els aprenents de llengües estrangeres utilitzen sovint la seva llengua nadiua i el coneixement que tenen d’altres idiomes com a punt de p...
Evaluación de la competencia digital en primaria y secundaria
La rapidez y amplitud con que se han extendido los enfoques basados en competencias parece haber avanzado en paralelo con el surgimiento ...
L'educació digital en temps de pandèmia
L’educació digital en temps de pandèmia Jordi Jubany i Vila Les tecnologies socials són avui ben presents a la nostra societat. E...