EL IIMI y la música como motor de cambio social
Cuatro historias realesSe llama Hugo (nombre ficticio), tiene 20 y años y toca el contrabajo. Viene de una familia de músicos salvadore...
Una gestión intercultural de la diversidad implica ubicar la práctica religiosa en el ámbito d...
Religió i cultura es barregen en un joc complex d’influències que ha de trobar en el laïcisme el punt d’equilibri a l&r...
Deporte y adolescencia: ¿compartir o competir?
La pràctica de l’esport, entès el fenomen esportiu com a activitat global i educativa, és realment una eina per treballar l...
Educación musical y dispositivos móviles
EN LÍNI@: Hem de celebrar el Nadal?
S'han de celebrar, a l'escola, les festes d'origen cristià com ara el Nadal? Això implica que també hi hem de celebrar les d'origen mu...
De la terra de meravelles a Invernàlia
De la terra de meravelles a Invernàlia Les heroïnes de la literatura infantil i juvenil Jaume Centelles Pastor En un moment en què la l...
Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
Glosario