La reflexión compartida como principio de actuación docente
Una educación inclusiva de género con perspectiva crítica
Una educación inclusiva de género con perspectiva crítica: ¿Cómo incorporar la historia de las mujeres si yo no la estudi...
Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
El elemento
Tinkering a l’aula de primària: una ment creativa, múltiples solucions
El tinkering és una de les propostes educatives que està guanyant protagonisme en el marc de l’educació STEAM. Basat en la ...
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Incorporación de educadores sociales en las escuelas
Incorporación de educadores sociales en las escuelas Rut Barranco, Eva Bretones Frente a los interrogantes que sigue despertando la incor...
Construir es construirse
Destruir las torres hechas con las cajas de cartón es el juego favorito de un niño. Cada vez que el adulto las construye, él las derrib...