Educación olímpica en Brasil
Educación olímpica en Brasil La experiencia de los juegos de Río de Janeiro 2016 Flavio Valdir Kirst, Otávio Tavares ARETE, Centro...
Ningú sap res?
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
“Raspall obert”
Compartir saber i saber compartir
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Enraonar: parlar, conversar i dialogar
Enraonar: parlar, conversar i dialogar Irene de Puig i Olivé L’etapa d’educació infantil és clau per aprendre la llengua, q...
L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
La gestión de la diversidad cultural debe comprender la dimensión comunitaria de la escuela
Una educació comunitària per a joves en un context educatiu multicultural no s’ha de centrar en una institució, sinó...
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...