Una nueva masculinidad y su aprendizaje en la escuela
Tomo parte del título de este trabajo del último congreso SARE organizado por Emakunde, en el que se trató sobre la necesidad de revis...
¿Cómo decírselo a la familia?
Algunas veces en nuestras aulas hay niños que nos preocupan por su comportamiento o por su nivel de desarrollo, mientras que sus padres ...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...
Victòria Alemany: «L’expressió corporal transforma l’alumnat com si es tractés de màgia»
Victòria Alemany considerava fonamental poder-se moure lliurement per aconseguir desenvolupar-se, tant des del punt de vista professional...
Escriure sense por. Instruccions per a escriptors valents
Aconseguir que els infants escriguin bé requereix hores de pràctica i inversió d’energies, sí!, però els esfo...
LOMCE y neoliberalismo
No conec el meu company de taula
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
La LOMCE y la enseñanza de las ciencias sociales