El treball a l'aula amb grups estables de convivència (II)
Arte por todas partes
Quim Preixens Ferrando, Lidia Carretero Alcolea Aprender por medio del arte es, y ha sido siempre, una prioridad en el Instituto Escuela ...
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
El suport educatiu en comunitats d’aprenentatge
El present article es basa en una investigació de quatre anys, organitzada per la Universitat de Barcelona, en la qual es va estudiar el ...
Un toc sistèmic d’atenció
Art i pedagogia sistèmica. Art i família: el xoc del reconeixement
Mitjançant l'obra dels artistes, treballem la família amb una nova manera de mirar el procés d'ensenyament-aprenentatge que ens aporta...
Entendre llengües sense haver-les apreses
La intercomprensió lingüística és una eina més per assolir la competència plurilingüe i pluricultural a l...
Pedagogía sistémica CUDEC: La mejor herencia en la diversidad. Una alianza entre la escuela y l...