Núm. 143: El treball dels sentiments a l’aula d’acollida.
Una web como recurso para la investigación histórica
La diversidad de disposiciones curriculares de ESO y bachillerato de las distintas comunidades autónomas abre un abanico de posibilidade...
L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Gemma Sebares-Valle, arqueóloga y divulgadora: «Enseñar cómo enseñar historia era todo un reto, y...
Una autodefinición: Entusiasta, enamorada de la arqueología y de la historia y adicta a los retos. Un lema de vida: Los cambios también...
Discriminació? No, gràcies!
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Convivència en positiu. Optimisme pedagògic
Per aconseguir la convivència positiva, és necessari projectar una mirada que permeti realitzar canvis, com també mantenir una ac...
Deporte y adolescencia: ¿compartir o competir?
La pràctica de l’esport, entès el fenomen esportiu com a activitat global i educativa, és realment una eina per treballar l...