Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
Discriminació, no gràcies!: Taules de programació i enllaços
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
Mundoaulajuegos, recursos para el uso del juego en el aula
En aquest article presentem Mundoaulajuegos, un treball de recopilació de recursos i propostes didàctiques centrat en la temàtica...
Notícies d’interès
Entrevista a Neus Lorenzo
EN LÍNI@: Hem de celebrar el Nadal?
S'han de celebrar, a l'escola, les festes d'origen cristià com ara el Nadal? Això implica que també hi hem de celebrar les d'origen mu...