Haurà fallat el procediment?
La historia oral en el aula
La escuela, además de ser un espacio clave para la transmisión de conocimientos específicos, es el lugar donde los jóvenes construyen...
Retrat del lector literari feble
La quantitat de textos literaris que llegeixen els individus permet delimitar una franja de lectors que presenta característiques simila...
Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
Discriminació, no gràcies!: Taules de programació i enllaços
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
Mundoaulajuegos, recursos para el uso del juego en el aula
En aquest article presentem Mundoaulajuegos, un treball de recopilació de recursos i propostes didàctiques centrat en la temàtica...