III Congrés Internacional EDO 2014
El perfomance com a eina de redefinició del teatre escolar
Aquest article presenta el performance com una alternativa metodològica eficaç per redefinir el teatre escolar i resoldre diverses prob...
Competències bàsiques en matemàtiques: una reflexió sobre el càlcul amb temps controlat.
En les pàgines següents, hi destacarem el paper que té la rapidesa de càlcul com a indicador de la qualitat de les estratègies aritm...
Tomar deciciones
Ser mujer y enseñar educación intercultural bilingüe en el Gulumapu
Ser mujer y enseñar educación intercultural bilingüe en el Gulumapu Pía Ramírez-Vásquez Universidad Nacional Autóno...
PARA REDONDEAR
Conversar, dialogar para entender el mundo La conversación en pequeños grupos en el aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Graó...
RECOMENDACIONES DE BIBLIOMEDIA
Te necesitamos GALLEGO, J.L.; MCPHERSON, X. (il.) La Galera, 2021 El libro, escrito con la complicidad de la WWF, es una apelación direct...
L’escola creix i es transforma a través de l’educació artística
A l’escola Ferrer i Guàrdia, de Granollers, el treball de l’educació artística ens està transformant. La parti...