Educar para la gestión alternativa de conflictos como vía de profundización de la democracia
El tractament dels conflictes escolars exigeix no sols programes de convivència i mediació en els centres, sinó un tractament int...
Trabajar la convivencia en los centros educativos
La hipótesis fantástica
Componer textos implica un conocimiento (aunque sea intuitivo) de la gramática, de la sintaxis, etc. Es evidente que hay que saber estab...
Noticias
Viaje: La esencia de la Amazonia
Reptes i oportunitats de la LOMLOE per a l’educació inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa La LOMLOE porta «luces y sombras, voz y quebranto» en paraules ...
Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...