Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
Nuestra escuela es una casa, es un taller, es una plaza…
Formación de los profesionales de la educación para actuar en situaciones de conflicto interrel...
L’enfocament intercultural s’ha d’incorporar en la formació inicial i permanent de qualsevol professional de l’educaci&...
La guerra «de», la guerra «contra»
Tractar la violència des d’edats primerenques no és fàcil. Al voltant de la violència hi giren una sèrie inte...
Sobre el proceso de adaptación
Me gustaría reflexionar sobre el denominado proceso de adaptación, que vivimos y padecemos cada año, de forma cíclica, las escuelas i...
El joc dels infants: mapa i tresor
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Quan parlem del joc, les mestres, a les escoles, tenim dos reptes. D’una banda, el repte ...
The trial of the Chicago 7: Perversions judicials
The trial of the Chicago 7. Perversions judicials Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Set homes foren jutjats per uns enfrontaments qu...
3,2,1… Reporters en creació!
3, 2, 1... Reporters en creació! és un projecte on s’elabora un programa de ràdio pensat i dirigit per l’alumnat. Els...