El uso de las nuevas tecnologías y el patrimonio en el ámbito escolar
tecnologías emergentes En el ámbito concreto de la educación patrimonial, por ejemplo, el uso de tecnología en los discursos museogr...
Creatividad social: un intento de no perder el hilo
Hilando vidas, el hilo como metáforaFaber est suae quisque fortunae (Cada uno es artífice de su propio destino). (Apio Claudio, 340-273...
Va de… las emociones en la escuela
De lo que digo y pienso que hago… a lo que en realidad hago. De lo que decimos hacer en equipo… y hacemos. De hacer sin pensar… a pe...
Que no te confundan
Que no te confundan Programa de prevención del discurso del odio en las aulas de secundaria M. Carmen Belizón Fernández, Antonio Lobato...
Paulo Freire: L’alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per a la pedagogia críti...
Llegir no és dir una lletra després d’una altra. Escriure tampoc és un acte mecànic. Una acció i l’altra són...
Dins la seva mirada
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar en una situació nova, al...
Per una pedagogia de la trobada
Les trobades cara a cara són aquelles situacions d’interacció en les quals la persona adulta es dirigeix a un únic interloc...
Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...