Claves para la convivencia intercultural en educación infantil
Andrea Khalfaoui La participación de las familias, las interacciones entre iguales y las expectativas de máximos son fundamentales para f...
Las Sinsombrero
Es pot anomenar encertadament escola democràtica la que no té en compte el paper de les dones en la història i en la cultura? El ...
Tecnologies a l’escola per millorar la comunicació
Les TIC han arribat a l’escola per quedar-s’hi i, plantejades des d’una perspectiva pedagògica ben definida, poden ser l&rsqu...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
Creació i lectura a partir de l’art
El programa Llenguatges del coneixement pretén potenciar l’impuls d’experimentar, és a dir, de crear per conèixer o d...
Anna Serra Dolcet, directora de escuela Waldorf y formadora de adultos. Cuando el trabajo es «ag...
Creadors de circumstàncies