10 idees clau. Neurociència i educació: Aportacions per a l´aula
Célestin Freinet, un animal polític i pedagògic
En aquesta secció es tracta de treure la pols a textos i a iniciatives poc o molt conegudes i que són presents al debat i a la prà...
Avaluació de la funció directiva
En aquest article volem compartir algunes reflexions sobre com el model d’avaluació de la funció directiva pot fer una contribuci&...
Activem el «mode ser» als entorns educatius amb la pràctica del mindfulness
Sempre anem a correcuita. Tanmateix, a les aules ens trobem amb infants que són hereus de l’enrenou que regna al seu voltant i per aquest...
Aprendre a conviure, aprendre a transformar
Segur que… «Ara és demà»?
El debat sobre l’educació continua encallat. El marge per tirar endavant una proposta o una altra no té prou consens. Una ll&agrav...
Amb les famílies: Els àpats, espais de convivència
De desitjar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...