Educació científica inclusiva des de la primera infància
Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
L’ensenyament de l’oralitat a la classe de llengua
L’oralitat, la lectura i l’escriptura són pràctiques a partir de les quals el coneixement circula pel centre, alhora que s&o...
Eva Martínez Pardo, mestra, formadora i terapeuta
L’Eva Martínez Pardo ha estat l’autora d’aquesta secció, «Retrats», fins al present número i avui s...
Els aspectes motors de l’activitat gràfica i la seva educació
L’article tracta sobre la relació entre activitat gràfica, moviment i desenvolupament psicomotor com a base per a l’educaci&...
El poder d’una mirada
Era el 15 de setembre. Cada any, aquest dia és especial, tant per als infants com per a nosaltres. Després del descans estival, tots est...
Leemos en pareja / Bikoteka irakurtzen
Material per l’alumnat: FontTV. Millorar la competència comunicativa fent televisió a l’escola...