Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
L’ensenyament de l’oralitat a la classe de llengua
L’oralitat, la lectura i l’escriptura són pràctiques a partir de les quals el coneixement circula pel centre, alhora que s&o...
Eva Martínez Pardo, mestra, formadora i terapeuta
L’Eva Martínez Pardo ha estat l’autora d’aquesta secció, «Retrats», fins al present número i avui s...
Els aspectes motors de l’activitat gràfica i la seva educació
L’article tracta sobre la relació entre activitat gràfica, moviment i desenvolupament psicomotor com a base per a l’educaci&...
El poder d’una mirada
Era el 15 de setembre. Cada any, aquest dia és especial, tant per als infants com per a nosaltres. Després del descans estival, tots est...
Leemos en pareja / Bikoteka irakurtzen
Material per l’alumnat: FontTV. Millorar la competència comunicativa fent televisió a l’escola...
L’escola Riera Ribes, una proposta d’actuació donant cabuda a les idees i projectes individuals ...
En aquest article, us hi presento l'exemple d'una escola que intenta organitzar el currículum per competències tenint en compte les per...