Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Consigna d’aprenentatge de l’evidència Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen ...
Il·lusions i desil·lusions. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Recomanacions de bibliomèdia. Trobades. Convocatòries. El racó digital
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
L’exposició oral
Preparar una exposició oral no és una activitat senzilla. No només cal tenir alguna cosa a dir, sinó que cal fer-ho atenen...
Les vacances, són massa llargues?
Les vacances escolars d’estiu duren uns dos mesos i mig, i encara que per als mestres acostumen a ser més curtes, no deixa de ser un per&...
Una política educativa basada en evidencias
Una inveterada tradición, compartida por todos los Gobiernos es que la educación se subordina a los objetivos políticos, no a lo que f...
Eduardo Díaz, psicomotricista del CDIAP Baula (L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona). Un Salto p...