Es pot transformar l’avaluació? Cal fer-ho?
Avaluar és molt més que posar notes. En aquest article, s’hi proposa revisar el concepte en relació amb el fet d’apre...
Tertúlia literària a Twiter
L’article fa una proposta de tertúlia digital per tal d’aprofundir la formació literària dels estudiants de batxiller...
Encuentros
Testimonis de la memòria
Testimonis de la memòria Susana Mena, Eloïsa Valero Antón L’alumnat ha entrevistat avis i àvies per reconstruir la seva hist...
Educar per comprendre el món i transformar-lo
Les experiències d’aprenentatge servei i educació per a la justícia global són projectes en els quals nens i nenes r...
Lectura i Twitter: la tertúlia @llegimipiulem
L’article analitza la tertúlia @llegimipiulem i mostra les possibilitats de la xarxa social Twitter com a espai per a conversar sobre lit...
¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional?
¿Hacia dónde se dirige la Formación Profesional? Óscar Boluda Ivars La Formación Profesional en España se enfrenta a cam...
Freinet a l’escola del segle XXI
En aquest article, s’hi descriu l’experiència duta a terme en dues escoles públiques de compensació educativa de la p...