Creatividad y cooperación: un caso práctico de aprendizaje basado en problemas aplicado al dise...
La experiencia que se narra a continuación se desarrolló durante el segundo trimestre del curso 2006-2007 en las aulas de tercero de ES...
«I can write a story!»
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
Normas, rutinas y ocasiones
Tots els grups socials disposen d’un conjunt de mecanismes que els permeten regular la conducta dels seus membres i garantir una convivèn...
La voz del profesorado y el alumnado de Rivas Vaciamadrid
El CEIP Dulce Chacón lleva participando los tres años consecutivos que se ha celebrado el proyecto de las audiencias públicas infantil...
El joc de rol com a estratègia per ensenyar a argumentar a ciències
Aquest treball mostra els avantatges d’instruir els mestres de formació inicial en el joc de rol com una estratègia útil pe...
Relación y encuentros cara a cara
En aquest capítol s’aborda un dels dinamismes més presents i transversals de la cultura moral, l’àmbit més &ia...
La voz del profesorado y el alumnado de San Sebastián
Audiencia pública: valor educativo e incidencia en la escuelaA la hora de entrar a valorar la incidencia que un proceso de participació...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...