La cooperación en el proyecto. La motivación, una herramienta útil
¿Qué ocurre? ¿A qué jugamos?Pues la respuesta no se hace esperar. Sí, iremos de colonias al Delta del Ebro y, como ya conocemos Cata...
Escola, democràcia i transformació social
La finalitat d’una escola democràtica és la formació de ciutadanes i ciutadans crítics i participatius que ajudin a ...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
Orientación en la escuela
Introducción La idea principal de la experiencia es poder realizar una actividad conjunta entre los dos grupos del segundo nivel del cic...
+educació: més oportunitats, persones compromeses i competents
+educació neix l’any 2012 de la voluntat d’explorar i sumar les possibilitats de participació i col·laboració ...
Un manifest en blanc per al museu i l’escola
Les comunitats d’aprenentatge en museus, com ara Musaraña, ens ajuden a donar sentit de nou a les paraules art i educació. Una pro...
El CEIP Camí del Mig de Mataró. Caminando hacia el trabajo cooperativo
Para poder entender nuestra reflexión creemos que es importante situar dónde nos encontramos. En este momento, entendemos que emprender...
Institut Escola La Mina, connectat amb l’entorn per a la igualtat d’oportunitats
El projecte educatiu de l’Institut Escola La Mina contempla la dimensió social i educativa de l’aprenentatge connectant l’act...