Gramàtica de la fantasia
Taller de teatre fòrum a l´institut
Al present article hi mostrem una experiència que, basant-se en la metodologia de treball del teatre de l’oprimit i el teatre fòru...
Trobades
Congrés d’Innovació Educativa de la Universitat de Sevilla – InnovarUS Sevilla, 14 de novembre de 2022 Al Congrés d’I...
La participación de las familias en un proyecto de innovación educativa
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
La recomanació de…
Carlos Lomas Catedràtic d’educació secundària a l’IES Número 1 de Gijón. lomascarlos@gmail.com LA LENGUA DE LAS M...
Aprenentatge en entorns virtuals
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència Els entorns virtuals d’aprenentatge exigeixen dissenyar i plan...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...