La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
Introduïm la metodologia d´aprenentatge basat en problemes (ABP) a l´aula de tercer de primària
En el present article, s’hi relata l’experiència d’introduir la metodologia ABP en una aula de tercer de primària, amb...
Arca, una proposta per fomentar la lectura a l’aula
Aquesta proposta pretén aprofitar el caràcter social i lúdic de la lectura per millorar hàbits que inci-deixin en la competència lec...
Qui ha fet…?
Qui ha fet...? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fernando.juan...
KIDE: programa global de convivència positiva i prevenció de l’assetjament escolar
El clima de convivència incideix en el benestar i en l’aprenentatge de l’alumnat. Conscients que el conflicte és part de les...
La Tira
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...