Ressenya: Géneros discursivos y estrategias para redactar textos académicos en Secundaria
Encuentros
V Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación (CIMCII) Toledo, fecha pendiente de confirmación en...
Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
La lectura en veu alta: porta d’entrada de la literatura a l’escola
Elisabet Clapés Bot, Maria de Mar Piera Martorell, Victòria Bertran Corredor La lectura en veu alta per part del mestre obre la porta a d...
Els contes com a eina per conèixer el món i per implicar-nos-hi
Aquest curs, l’Associació Solidària Blau Magenta i els infants de segon de primària de l’escola Frederic Mistral-T&eg...
Discurs, ideologia i educació
Saber construir i interpretar, amb criteri i encert, els discursos que sorgeixen durant les nostres activitats socials i culturals demana...
Proyecto EDIA. Los REA de ciencias sociales
Lectura, educació literària i ètica democràtica
Explorar les estretes relacions entre ètica i literatura és un repte que afecta tant l’educació literària com la con...