Compartiendo experiencias lectoras a través de MetroMapMaker
El hábito y el gusto lector del alumnado deben proyectarse en el contexto de aula, así como el desarrollo de la actividad en diferentes s...
Aplicació: Biblioteca escolar, per a què?
Biblioteca escolar, per a què? Lectura, informació i aprenentatge Asun Carballo Rodríguez Caminem cap a una biblioteca per a l’al...
Trastorns d’aprenentatge i fracàs escolar
Un dels problemes més habituals amb què es troben els docents i les famílies són els trastorns d'aprenentatge. Infants sense cap afec...
Lectura crítica i equitat de gènere a primària
Lectura crítica i equitat de gènere a primària María Trinidad Gómez Fundació Universitària San Gil (Colòmbia) ...
Els mitjans audiovisuals per millorar la competència en comunicació lingüística
El llenguatge audiovisual és inherent als nous nadius digitals. El nostre alumnat ha crescut envoltat d’estímuls multimèdia...
Narratives de mestres sobre infància indígena
Narratives de mestres sobre infància indígena Mabel Odilia Farfán Martínez Universitat del Tolima (Colòmbia) A través de...
Els clubs de lectura i lectura compartida
La lectura compartida és un espai privilegiat per desenvolupar la intel·ligència emocional. Es tracta d’una capacitat impor...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...