Reflexió: Biblioteques escolars per moure el món
Biblioteques escolars per moure el món Francisco César Díaz Rey En aquest article s’hi revisen diverses metàfores especialme...
Lectura crítica multimodal
Lectura crítica multimodal Anton Not Reig INS La Serra. Mollerussa (Lleida) En aquest article s’hi presenta una seqüència did...
Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
Propuestas didácticas sobre la enseñanza de las ciencias sociales en los TFM de secundaria
Jugando con el volumen
Jugando con el volumen Los alumnos y las alumnas de la asignatura de Volumen del bachillerato de artes plásticas afrontan el reto de real...
I si ens atrevim a canviar? El programa Escoles + Sostenibles de Barcelona
El programa Escoles + Sostenibles (E+S) és hereu de l’Agenda 21 Escolar de Barcelona, una iniciativa dirigida als centres educatius que e...
La importancia de los referentes nacionales en el aprendizaje de las ciencias sociales
Actividades en el medio natural
Actividades en el medio natural Nuevo modelo de asignatura del INEFC Barcelona Eduard Inglés, Víctor Labrador-Roca, Joan Babí, Èri...