José M. Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar per a un canvi real
Diferències de grau i diferències de tipus
En una classe de sisè de primària s’entaula un diàleg al voltant de les diferències. La conversa sorgeix arran d&rsq...
Del discurs del fracàs al discurs de l’èxit
La sortida al discurs del fracàs és a la pròpia escola i en docents que sí que assumeixen el repte de generar un nou discurs. En aque...
Inventamos un nuevo deporte
Inventamos un nuevo deporte Joan Davía Matas Escuela Barcelona (Barcelona) Este proyecto pretende desarrollar las habilidades motrices e ...
Estètica educativa o alguna cosa més?
Estètica educativa o alguna cosa més? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Caraba...
Són rumors, són rumors…
L’escola és inclusiva o no és escola. Amb aquesta premissa n’hem d’abordar el disseny. Així mateix, tot el que ...
Més arts, sisplau
La supervivència de les arts als sistemes educatius no acaba d'estar assegurada. Considerades com un divertiment i un «saber» prescind...
Nous actors a la comunitat escolar: el cas dels educadors socials
Enfront dels innombrables encàrrecs que actualment saturen l’activitat quotidiana de mestres i professorat, els autors de l’article...