La crisis no permite la vuelta atrás
La crisis no permite la vuelta atrás La afirmación de que toda crisis puede suponer una oportunidad de renovación y cambio puede ser ci...
Amb bona energia
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Organitzar i impulsar un centre de secundària vers el treball per projectes
L’aprenentatge basat en projectes (ABP) no solament implica aspectes metodològics, sinó també estructurals i logísti...
Pràctiques transferibles a secundària
Pràctiques transferibles a secundària Ens agrada que la revista del mes de juliol estigui impregnada d’un aire de relaxació, de s...
Pablo García Túnez: «La salut mental té molt a veure amb el que passa durant els primers anys...
Tot i la seva llarga experiència com a psicòleg clínic, el leitmotiv de la trajectòria professional de Pablo García...
Treball per projectes per promoure l’alimentació a l’escola al medi rural
En aquest article, s’hi exposa l’experiència d’una escola rural que es va obrir a la seva comunitat, a l’entorn i a les...
Alteritat
Ens hem plantejat mai, mestres i famílies, per què els nostres infants han d’anar a l’escola? Potser estem tan acostumats qu...
Lectures augmentades: la flipped library o la biblioteca inversa a l’escola
«Quin llibre puc triar?», «Que m’agradarà, aquest?», «Com saps que és el millor?», «De q...