Humor i reconeixement de l’altre
L’acollida i el reconeixement de l’altre es concreten sempre en intervencions reals i sovint puntuals al llarg de la jornada escolar. &Ea...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
La alfabetización física como función de la educación fsica
La alfabetización física como función de la educación física José A. Julián Clemente, Alberto Aibar Solana Universi...
Les possibilitats
A l’aula de sisè es parla de les coses que són possibles i de les que són impossibles. En posem exemples que anem escrivint...
La flexibilitat a l’entrada i a la sortida
En aquest article d'opinió, Cristina Llinares reflexiona sobre la necessitat de polítiques que possibiliten una conciliació ...
El desenvolupament ètic de l’escola
El desenvolupament ètic de l’escola Sara Colorado Ramírez L’escola és un sistema obert en què els canvis interns que e...
Del botellot a l'aula
Del botellot a l’aula Els últims dies de setembre ens van deixar imatges de botellots massius de joves. Part d’aquests joves tornen a...