De l’input comprensible a la producció en L2 en un entorn Moodle
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada La interactivitat del qüestionari Moodle i la multimodalitat de Genially ens ajuden a g...
Divulgación científica para la alfabetización física
Divulgación científica para la alfabetización física Hoy somos personas activas, ¿y en el 2075? Gemma Bermejo Martínez, ...
La serra de Tramuntana, com a llegat per a futures generacions
El juny de 2011 la Serra de Tramuntana, conjunt de cims, valls i penya segats que recorre l'illa del nord a oest de Mallorca, va ser decl...
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...
La recomanació de…
Elvira González Aguado Assessora de ciències experimentals del Berritzegune Nagusia (Bilbao) elvira.gonzalez@berritzegunenagusia.eus PROJ...
Escriure sense por. Instruccions per a escriptors valents
Aconseguir que els infants escriguin bé requereix hores de pràctica i inversió d’energies, sí!, però els esfo...
El blog: comunicació amb les famílies (0-3)
Teniu la necessitat de buscar una nova eina de comunicació amb les famílies? No arriba la informació a aquelles persones que no v...