La interacció i el diàleg per a una educació infantil de qualitat
Existeixen evidències sòlides que les interaccions socials són a la base del desenvolupament humà. Però no totes le...
Taules de programació: I ara què faig? Taller d'acompanyament emocional
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació es presenta la programació de la unitat didàctica «I ara qu...
Jugant amb el volum
Jugant amb el volum Els alumnes de l’assignatura Volum del batxillerat d’arts plàstiques afronten el repte de fer uns escacs a gran e...
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
L´equip d´ajuda. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Escola activa
Jugar a pensar
Per tal d’ensenyar els xiquets i les xiquetes a reflexionar i a pensar creativament, la nostra proposta és posar en pràctica el pr...
El foment de l’expressió escrita mitjançant la publicació d’un llibre col·laboratiu
Aquest projecte consisteix en la publicació d’un llibre amb les millors redaccions de l’alumnat de 1r de secundària. Un cop tenim e...