«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...
Les amistats profundes ens poden canviar la vida
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es L’amistat té beneficis imp...
Pep Sivilla
El año 2007 nace en Mataró (Barcelona) el proyecto escolar Joan Coromines como una comunidad de aprendizaje. El centro parte de una con...
Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagatge...
Una autodefinició: Som emprenedores i no ens fan por els reptes. Som pacients en l’escolta i respectuoses, ens agrada ajudar els infants ...
Creatividad social: un intento de no perder el hilo
Hilando vidas, el hilo como metáforaFaber est suae quisque fortunae (Cada uno es artífice de su propio destino). (Apio Claudio, 340-273...
El museu de l’evolució i de les primeres civilitzacions
El museu de l’evolució i de les primeres civilitzacions Com podem fer evolucionar una educació de museu Diversos autors El projecte de...
II Congreso de redes de Innovación Educativa.
Les escoles i els centres d´educació de persones adultes: els grans desconeguts i els aliats ne...
Les escoles i els centres d’educació de persones adultes: g rans desconeguts i aliats necessaris Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...