Aprendre cooperant, aprendre jugant
En una entrevista a la ràdio, l’Eros, un alumne de 8 anys, va explicar fa poc temps com aprenia al nostre col·legi: «Quan tr...
Experiència
Quan d’algú s’afirma que té experiència es vol dir que és un gat vell, que d’allò ja en sap molt,...
PISA toca techo
Es muy probable que con su edición del 2009 PISA haya tocado techo y sea incapaz de aportarnos informaciones nuevas en el futuro. Hoy, l...
L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Parar l´orella, detenir la mirada, construir sentit
Parar l’orella, detenir la mirada, construir sentit Les bondats de l’àlbum il·lustrat per a l’educació literària...
Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...
Projecte Canvia el xip
El present treball pretén narrar una experiència desenvolupada al col·legi Juan de Goyeneche. Es tracta de la implantació ...