Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de la màgia
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
L´escola com a base segura per a infants i famílies
Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Direcció i gestió del centre des d’un enfocament emocional
Una margarida no és una flor
El lliurament d’un ram de flors a una investigadora en un centre educatiu en un acte del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciè...
Interpretando fenómenos relativos a la presión atmosférica mediante ideas y modelos progresiva...
La enseñanza y el aprendizaje de las ciencias se diferencian de los de otras materias en que requieren de la observación y la experimen...
L’assemblea a secundària
L’assemblea a secundària Cap a una aula comunitària com a projecte de democràcia real José Antonio Mérida Donoso Les pr...
Pero para que haya sombra tiene que haber oscuridad