Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...
Plats amb art
L’educació socioemocional, un dels eixos de la nostra escola
En aquest article s’hi explica el procés que s’ha dut a terme a l’escola Santa Creu, d’Anglesola (Lleida), per integrar...
El currículo de educación física: aprendizajes clave y desafíos para la didáctica de la educ...
El área de educación física tiene presencia curricular en los cuatro cursos de la educación secundaria obligatoria (ESO) y en el prim...
Karmele Urruzuno Bermúdez, monitora de menjador de l’escola Zuhaizti (San Sebastià). Aliments p...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Célestin Freinet. Un mestre compromès i vigent
En el tema d’aquest curs hem abordat la pedagogia Freinet des de perspectives molt diverses. El present article situa la figura de Célest...
Alerta, mosquits!
Alerta mosquits ! El canvi climàtic augmenta el risc de transmissió de malalties greus Som part del problema, però també som part ...