Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Material per a l’alumnat: Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de...
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
De l’espora al miceli. Una proposta micològica per al cicle superior
A principi de curs, els infants van proposar de treballar els bolets. S'hi van engrescar, ja que, poc o molt, tothom en sabia una mica. E...
Novedades editoriales
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Preguntes amb resposta…
Actuar a favor del clima comença per entendre què ens està passant, i també per fer-ho entendre a les persones del nostre entorn. ...
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...